Te is úgy akarsz SZENVEDNI A WEBLAPOD MIATT, mint ez a 3 vállalkozó?

3 rövid, de kivételesen tanulságos igaz sztori, amelyek végén nem maradhat el a HAPPY END!

#1 ELTŰNT a webes

Rengeteg olyan esetről hallani, amikor a weboldal készítés egy fázisában eltűnik a weboldal készítője, volt nincs, elérhetetlenné válik. Így volt ez a Sülysáp Fogászat esetében is. Egy félbehagyott weboldallal maradtak magukra, amely se nem tetszett nekik, se nem működött megfelelően. A weblap félig-meddig volt feltöltve tartalommal. És hogy hová tűnik ilyenkor a webes ‘szakember’? Azt én magam sem tudom megmagyarázni, de egyre gyakoribb, hogy hasonló esetekről hallok. Megdöbbentő ugye? Képzeld magad abba a szituációba, hogy kifizettél egy bizonyos összeget annak érdekében, hogy weblapot készíttess. Tegyük fel, hogy nem értesz a weblapokhoz, és nem is akarsz ezzel foglalkozni, tehát szeretnéd, ha valaki levenné az ezzel járó terheket a válladról. De az a valaki út közben meglép, pl. akkor amikor kijelented, hogy:

  • nem ezt beszéltük meg
  • nem tetszik amit eddig csináltál
  • szeretnék módosításokat kérni
  • és még sorolhatnám…

Szóval a Sülysáp Fogászat vezetősége eléggé kétségbe esetté vált ezen a ponton. Na de erre még visszatérek…

#2 Az ELÉGEDETLEN ügyfél?

Király Zita azzal a problémával küzdött, hogy weboldala nem felel meg az ő elvárásainak semmilyen tekintetben. Nem tetszett neki a design és az admin felület is használhatatlan volt. Negyedéves díjért cserébe semmilyen kérést sem teljesített a webes csapat, akik a weboldal mögött álltak. Azt tudni kell Zitáról, hogy Makó és környéke legismertebb kozmetikus mestere, többszörös ‘Az év Babor kozmetikusa’ díjjal jutalmazott, illetve ‘Az év szalonja’ elismerést is megkapta már. Állandóan képzi magát és szívja magába az újabbnál újabb trendeket, szakmájának kiválósága. De ez azzal is jár, hogy nincs ideje a weblapjával foglalkozni. Egy ilyen vállalkozónak arra van szüksége, hogy valaki ismerje őt és azt is, hogy mit akar közvetíteni a weblapján keresztül. Fontos, hogy ne csak a pénzt tegye zsebre, hanem álljon rendelkezésre a webes szakember és tegye meg a szükséges lépéseket. Gondolok itt arra, hogy a weblap tartalma havonta frissül Zita esetében. Ha a régi weblapjához tartozó webes csapat erre nem képes, akkor szerintem joggal elégedetlen az ügyfél. Ugye igazam van?

#3 ELAVULT weblap

Az elmúlt években szélsebesen változott meg minden, ami a weboldalakat illeti. A design trendek folyamatosan változnak, a weblap szerkesztéshez szükséges eszközök rohamosan fejlődnek. Lassan ott tartunk, ha van egy honlapod, amihez egy éve nem nyúltál, akkor az már elavultnak számít. Képzelj el egy olyan weblapot, ami egy elavult technikával készült és ráadásul csapnivaló, átgondolatlan a design-ja is. Megspékelem azzal, hogy a weblap egyedi fejlesztésű, tehát minden amit frissíteni, változtatni akarunk rajta az kőkemény pénzekbe kerül. Nem a levegőbe beszélek, hanem egy konkrét Pécsi példát hoztam most fel. Feuerbach Angéla a Beauty Box Szépségszalon vezetője, sminktetováló szakember, akit sokat láthattok a TV-ben is különböző szépség/egészség témájú műsorokban megszólalni. Angélának nem egy, hanem két elavult weblapja is volt, méghozzá a fentebb említett módon. Mivel vállalkozása folyamatosan fejlődik és már a Médiában is sok-sok interjú készült vele, szüksége volt egy ehhez méltó weblapra és egy olyan szakemberre aki érthetően elmagyarázza neki a szükséges dolgokat, türelmes és vállalja a felelősséget a munkájáért. Plusz, kérésére rendelkezésre is áll, ha valamit fejleszteni kell a weblapon. Olyan nagy kérés ez? Szerintem egyáltalán nem, sőt ma már az a legfontosab, hogy odafigyeljünk a vásárlóinkra, ügyfeleinkre. Ne csak a termékünket vagy a szolgáltatásunkat akarjuk eladni, hanem igazi értéket adjunk át általuk az embereknek, akik pénzt adnak értük. Mindhárom történet megtörtént és még tudnék írni sok hasonló elképesztő, néha drámai weblapos esetet is. A három történetben viszont egy dolog közös. Mindhárman kicsit kétségbe estek, de azt remélték, hogy van a problémájukra megoldás. Megtalálták a módját, hogy kaphassanak igazi szakmai véleményt a weblapjukról. Kérték a spéci Weblap Kivizsgálást a WeblapDokitól. Ebben a több, mint 10 oldalas elemzésben töviről hegyire át lett vizsgálva mindhárom weblap kíméletlenül. A WeblapDoki és csapata egyedileg az adott weblapokra szabva készítette el a dokumentumot, amely megmutatta, hogy melyek a weblapok gyenge pontjai, és mire lenne valójában szükség ahhoz, hogy a problémák megoldódjanak.

A HAPPY END:

Az alábbi sorokat a Sülysáp Fogászat ügyvezető asszonya írta nekünk, köszönjük szépen.  Weboldalukat a Kivizsgálás átbeszélése után megjavítottuk, új alapokra helyeztük. Könnyen áttekinthető, informatív és letisztult weboldal készült el a fogászat számára.

„A Weblapdoki oldalára rátalálva nagyon szimpatikus volt a személyes hangvétel, és az, hogy pont azokat a problémákat emelték ki a weblapokkal kapcsolatban, melyek a mi oldalunkra is ráillettek. A weblap átvizsgálás is nagyon meggyőző volt! Sok informatikus képtelen a felhasználók fejével gondolkodni. Nem próbálnak meg olyan megoldásokat találni, hogy a felhasználók is könnyebben kezelhessék a programokat, vagy akár a saját weblapjukat.. Nagyon örülök, hogy a legjobb kezekbe került a dolog, és nagyon büszke vagyok az eredményre, mert pont olyan lett a weblapunk, amilyet mindig is szerettem volna! A weblapkarbantartás révén pedig az oldal elkészülte után is folyamatos kapcsolatban vagyunk. Megnyugtató, számomra, hogy mindig számíthatok rájuk!”

Dr. Kerekes Sándorné Andrea | Sülysáp fogászat

Király Zita a következőket írta nekünk:

„Sokat bosszankodtam előző weboldalam miatt, amikor megkértem egy kedves marketinges ismerősömet segítsen. Ő ajánlotta Norbit, akitől kértem egy weboldal kivizsgálást!Igencsak meglepődtem minden részletre kitérő elemzésén és mivel szimpatikusak voltak az ötletei, úgy gondoltam vágjunk bele!Örömmel tapasztaltam, hogy nem csak az elemzése volt alapos, a weboldal felépítése során is nagyon kedvesen, türelmesen és minden apró részletre odafigyelve végezte munkáját.Nagyon tetszik az új oldalam, végre úgy érzem él! Köszönet érte! ”

Király Zita

Minden apró részletre kiterjedően készült el az új weboldal Zita szépségszalonjához. Azóta is folyamatosan konzultálunk, amikor csak kérdés merül fel, mi nem sajnáljuk az időnket arra, hogy elmagyarázzunk, vagy megmutassunk valamit az admin felületen. Sőt, Zita kérésére át is vettünk rengeteg teendőt ezzel kapcsolatban, így ma már a weblapja miatt egyáltalán nem kell aggódnia. Zita vendégei nagy megelégedéssel böngészik az új weboldalt, amellyel végre tulajdonosa is nagyon elégedett.

Feurbach Angéla is írt egy bejegyzést Facebook oldalára, melyben megemlített minket. Az Ő esetében is konkrét lépések követték a Kivizgálást. Angéla látta, hogy jó irányba tudjuk elvinni online megjelenését és nem csak mondjuk, hanem csináljuk is azt, amit leírunk.

„Sokáig nem foglalkoztam a weboldalammal, egyrészt egy korábbi rossz tapasztalat miatt elment a kedvem Tőle, másrészt nem igazán értem rá leülni és megtervezni. Egy véletlen folytán találtam rá tavasszal Varga Norbertre és a WeblapDoki oldalra. Kértem egy elemzést, amire nagyon hamar részletes válasz érkezett, majd rögtön fejest is ugrottunk a munkába.Norbi mindent megtervezett és megálmodott helyettem, levett a vállamról minden terhet ezzel. Most már mindkét weboldalam teljesen elkészült, egy ideje minden probléma nélkül használjuk.Nagyon köszönöm, hogy most már büszkén adhatom meg a weblap címünket, tényleg teljes egészében tükrözi a szalon arculatát, a tevékenységünket, MINKET!”

Feuerbach Angéla | Beauty Box

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel:

Facebook